Friday, August 18, 2006

Deutsch üben

Ah, I keep forgetting to mention about how this blog will work. I tend to skip from subject to subject depending on what suddenly pops into my mind. I'll try to work on organization so you can follow my whacked-out thinking process.

This blog will be in English and German, because I really need to brush up on my written and spoken German. I can listen easily, but responding to what I hear is more difficult. So each entry will be translated. And hey, maybe some German will be interested in what I have to say ::shrugs::

Wenn ich einen Fehler machen, zögert sich nicht eine Korrektur zu empfehlen.

Ich habe darauf vergessen, wie dieses Blog organiziert wird zu erwähnen. Oft springe ich von Thema zu Thema und ich habe nicht alles ganz erklärt.

Dieses Blog wird auf Englisch und Deutsch beschreibt, denn ich muss mein Deutsch verbessern. Ich kann leicht hoeren, aber sprechen und schreiben ist mir schwer. Jeder Eintrag wird übergesetzt. Und vielleicht ein Deutscher/eine Deutsche hat Interesse an mein Erlebnis in Freiburg.



Save the Net

0 Comments:

Post a Comment

<< Home